vineri, 19 aprilie 2013

AVENTURA SUEDEZA A UNUI WESTIE- partea a II a

Trebuie sa incep prin a va spune ca am fost invitat de o clinica veterinara (in cadrul careia exista si o sectie de frizerie-canina),pentru a preda cateva cursuri de toaletaj canin pentru westie terrier.Clinica se afla in Suedia in apropiere de Goteborg.

Sa revenim la AVENTURA SUEDEZA..partea a 2 a.

Recuperez bagajele,astept catelul in punctul vamal ,recuperez si micuta mea westie,si ma indrept catre ghiseul de control(acesta fiind marcat cu o bulina rosie),pentru a-mi fii verificate actele ,terrierei mele westie.
Dar surpriza ,nu era nici o persoana in acel loc de control sanitar,doar un interfon la care desigur am sunat.
Imi raspunde o voce formala si foarte plictisita, ii explic ca sant turist si ca am un caine westie terrier cu mine si doresc sa facem controlul actelor inainte de a intra in Suedia.
Ma refer la controlul pasaportului catelei westie ,microcip,etc,etc...mai ales ca aveam ,, o tona,, de acte la mine deoarece regulile Suediei in ce priveste transportul si importul animalelor fiind destul de stricte.
Ii explic ce doresc,iar vocea din interfon imi raspunde ca nu este nimeni disponibil pentru a face controlul veterinar si ca pot sa trec fara acesta...
Deci Hej,HEj Sverige.
Deci Luna (catelul meu westie)zero stresss.
Sa revenim, ma cazez ,despachetez,dau catelului westie sa manance,apa etc si iesim sa dam o tura de oras.
Intre timp ma suna o cunostinta mai veche posesoare de jack russel care imi spune ca vine si ea sa iesim cu cateii.
Si uite asa terriera mea si-a facut un prieten suedez jack russel pe nume Binni.


Westie-Aventura Suedeza


EEE,timpul trece,ma ocup de curs si de toaletajul cainilor westie din regiunea respectiva ,dar gandul meu este la monta.
Incep sa ma interesez de teste de progesteron, transport pana in orasul unde se afla masculul westie ,pret siii iata ca vine si ziua mult asteptata.


Sfarsitul partii aIIa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu